Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Zenith: Top-ul achizițiilor globale ale anului 2017, din indstria alimentară

Autor: Nora Marinmiercuri, 31 ianuarie, 2018

Potrivit unui raport al Zenith Global, 2017 a fost un nou an record pentru tranzacțiile din industria alimentară, nu mai puțin de 727 de tranzacții fiind înregistrate în baza de date bevblog.net, însemnând,  în medie, aproape 14 preluări sau fuziuni în fiecare săptămână.

 

Totalul tranzacțiilor a fost cu 103, mai mare ca în ​​2016 și cu 40% mai mare decât în ​​urmă cu cinci ani. Cele mai active sectoare au fost consemnate în industria lactatelor (72), ingrediente și băuturi răcoritoare (68), și în industria ambalajelor (54).

 

Valorile tranzacțiilor generale au crescut cu 13%. Creșteri ale valorilor s-au înregistrat pe zona de nutriție (+17 5), ingrediente (36%) și lactate, cu 24%.

 

Frutarom, Anheuser-Busch InBev, Heineken, Orkla și Unilever au fost cele mai achiziționate companii din 2017, potrivit bazei de date bevblog.net, fiecare dintre acestea fiind responsabile pentru șase sau mai multe preluări. Lactalis, Nestlé și US Foods au efectuat cinci achiziții.

 

Coca-Cola a făcut cinci achiziții, iar Kraft Heinz, Murray Goulburn, Nestlé și Unilever, câte trei vânzări, fiecare. Franța a fost cel mai mare cumpărător net (+19), urmat de Belgia (+16), Elveția (+15) și Israel (+11). SUA a fost principalul vânzător net (-42), urmat de Marea Britanie (-22), Australia (-10) și Brazilia (-10).

 

Achizițiile pentru anul 2018 au început deja în industria produselor lactate, prima mutare fiind preluarea de către Lactalis a companiei Siggi, iar SanCor a anunțat vânzarea activelor sale către Arla Foods.

Brand Finance Top 2018 : Danone, cea mai valoroasă marcă de lactate din lume
Autor: Nora Marin  /   joi, 12 iulie 2018

Nestlé a dominat clasamentul mărcilor alimentare, potrivit unui nou raport al firmei independente de evaluare și strategie de consultanță Brand Finance, însă creșterea companiei chinezești de lapte Yili a fost impresionantă.   Valorând 19,4 miliarde de dolari, Nestlé a revendicat din nou titlul celui mai valoros brand...

FAO: Indicele prețurilor a crescut în luna mai din cauza lactatelor
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Prețurile la produsele alimentare la nivel mondial au crescut în luna mai, înregistrându-se o creștere semnificativă a prețurilor la produsele lactate. Indicele FAO pentru prețurile alimentelor a înregistrat în medie 176,2 puncte în cursul lunii mai, în creștere cu 1,2% față de luna aprilie.   Indicele FAO...