Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Zimbria, vedetă incontestabilă a târgului Indagra 2018

Autor: meatmilkvineri, 2 noiembrie, 2018

Reîntoarsă de la Paris, acolo unde au repurtat un deosebit succes la SIAL 2018, echipa firmei Zimbria, condusă de doamna Maria Verdeși și domnul Marius Verdeși își reconfirmă, ca de fiecare dată, statutul de vedetă incontestabilă a sectoarelor de procesare a cărnii și a laptelui.

 

Nu este de mirare, atâta vreme cât domnul Verdeși este categoric: ”Noi nu vindem preț, noi vindem calitate”, lucru subliniat imediat și de doamna Maria Verdeși: ”Noi nu am intrat niciodată în competiție prin preț, ci prin calitatea produselor noastre”.

 

Pentru a reveni la momentul SIAL, să amintim că preparatele din carne de rață, foarte inspirat denumite Duck Ess, într-un joc de cuvinte care te duce la cuvântul ”ducesă”, plasează produsele în rândul ”nobilimii” europene, dar nu numai atât: Beneficiind de un ambalaj modern, cât se poate de inspirat, Duck Ess este deja exportat în Franța, făcând deliciul parizienilor care îl pot cumpăra în epiceriile din întreg orașul.

 

Un alt produs vedetă, la SIAL, a fost curcanul cu fistic, ”fotografiat din toate unghurile de americanii și canadienii uimiți, atât de aspect, cât, mai ales de gust”, după cum ne-a declarat domnul Verdeși. Și de această dată s-a apelat la un joc de cuvinte, produsul purtând denumirea ”Turk King”, semn că marketingul românilor isteți funcționează cu mult mai eficient, dacă abandonează pășunismul învechit, care ne izolează într-un colț de continent.

 

Ei bine, Zimbria dovedește că obstacolul poate fi depășit cu puțin curaj și, mai ales, cu înțelegerea faptului că trăim într-o lume fără granițe.

 

Iar, dacă am vorbit despre export, să amintim că un foarte mare organizator de evenimente din Italia, inclusiv de Formula 1, încântat de produsele Zimbria, a decis să înceapă colaborarea cu firma gălățeană, atât datorită spectaculozității produselor, cât și, evident, datorită gustului excepțional al fiecăruia dintre ele.

 

Cât privește activitatea curentă, să menționăm că, de curând Zimbria a deschis un nou magzin în Sun Plaza, magazin care, literalmente, a fost luat cu asalt de cumpărători, după cum ne-au relatat cei doi interlocutori ai noștri. Să felicităm încă o dată echipa Zimbria și, evident, să nu uităm că, în fiecare moment al prezenței cu cele două standuri, unul în hala B1 și unul pe platforma din fața halei C1, consumatorii au cumpărat atât produse din carne, cât și produse lactate.

 

Și, ca ultimă noutate, Zimbria va depune foarte curând documentația pentru a obție certificarea europeană IGP, pentru Pastrama ciobănească din carne de oaie.

Centenarul Marii Uniri-Mesajul companiei Testo
Autor: meatmilk  /   joi, 29 noiembrie 2018

Testo România, filiala locală a producătorului german Testo SE& Co KGaA, activează pe piața românească începând cu 2012 având sediul central la Cluj Napoca.   Încă de la inființare am încercat să venim în ajutorul clienților atât cu produse și servicii de calitate cât și cu personal calificat care să poată...

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Agricola Bacău
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

„Misiunea noastră, a celor de la AGRICOLA, este ca, prin calitatea și diversitatea produselor oferite, prin ceea ce facem zi de zi, să ne ridicăm la înălțimea așteptărilor consumatorilor, angajaților, acționarilor și partenerilor noștri.   Brandul Grupului AGRICOLA ”Neam de gospodari ” aduce în discuţie moştenirea...