Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

ZOETIS-Viziunea de business în Europa, Africa și Orientul Mijlociu

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 27 martie, 2013

Paris, 26 martie 2013 : ZoetisTM, fosta divizie veterinară a trustului Pfizer, îşi anunţă viziunea pentru mediul de afaceri din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. Cu 60 de ani de experienţă în domeniul sănătăţii animalelor, compania pune la dispoziţia clienţilor regionali şi globali cele mai importante produse şi servicii precum şi cei mai pregătiţi oameni în domeniu.

“Suntem uniţi de o viziune comună şi zilnic ne concentrăm forţele spre oferirea unui suport real clienţilor care pot astfel răspunde pozitiv provocărilor pieţei. Le oferim medicamente şi vaccinuri de calitate, completate de produse de diagnosticare, teste genetice şi o gamă largă de servicii”, a declarat Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. “Fiind cea mai mare companie independentă din industrie, suntem dedicaţi exclusiv sănătăţii animalelor , un “ingredient” de bază în afacerea clienţilor noştri”, a adăugat Alejandro Bernal.

În viziunea lui Alejandro Bernal, dezvoltatea puternică şi stabilă a afacerii se concentrează pe 6 direcţii strategice:

-Crearea unei pârghii între prezenţa locală directă şi relaţiile puternice cu clienţii;

-Pătrunderea pe pieţele emergente;

-Continuarea dezvoltării de noi produse şi crearea valorii adăugate în managementul ciclului de viaţă, în vederea extinderii portofoliului de produse;

-Menţinerea poziţiei de partener preferat pentru accesul la noi produse şi tehnologii;

-Asigurarea permanentă de produse de calitate superioară;

-Extinderea afacerilor complementare pentru a deveni un partener de încredere mai complex.

Colaborarea strânsă cu clienţii şi cadrele universitate pentru a răspunde nevoilor legate de sănătatea animalelor

“Zoetis combină prezenţa locală cu relaţiile stabile cu clienţii din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu unde are 2600 de angajaţi, birouri în 17 ţări (unde se vorbesc 20 de limbi diferite) şi îşi desfăşoară activitatea în mai mult de 60 de ţări”, adaugă Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

Prezenţa Zoetis este susţinută de site-urile de producţie, cercetare şi dezvoltare: Zoetis are patru fabrici în Europa: Catania (Italia), Louvain-la-Neuve (Belgia), Medolla (Italia), Olot (Spania) şi trei centre de cercetare-dezvoltare: Louvain-la-Neuve, Olot şi Zaventem (Belgia).

“Prezenţa noastră locală, susţinută de resursele şi accesul la nivel global, ne permit să răspundem nevoilor specifice ale clienţilor.” declară Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

În plus faţă de cooperarea puternică pe care o are cu clienţii, Zoetis colaborează cu universităţi şi institute de cercetare pentru a contribui la dezvoltarea sectorului care se ocupă cu sănătatea animalelor şi pentru a-i ajuta pe crescătorii de animale. Un exempu în acest sens este parteneriatul cu Universitatea din Stirling, unul dintre cele mai importante institute de cercetare, cu sediul în Scoţia.

“Universitatea câştigă mult ca rezultat al colaborării cu organizaţii din industrie pe proiecte de cercetare şi se concentrează pe acelea cu un impact mai mare, cu aplicabilitate reală, cercetarea pură fiind plasată într-un plan secundar”, declară Prof. Randolph Richards, Universitatea din Stirling.  “În cazul nostru, Zoetis ne-a asigurat resursele pe care nu le-am fi putut procura altfel, cu posibilitatea finanţării cu ajutorul Consiliului de Strategie a Tehnologiei (Technology Strategy Board) din Marea Britanie”, a adăugat acesta.

Diversitatea ca punct forte

Astfel de parteneriate de cercetare permit companiei Zoetis să răspundă provocărilor din industrie.  “Suntem o companie cu prezenţă în multiple pieţe, cu o cerere puternică pentru proteine (şi producţie) şi o evoluţie considerabilă în ţările în curs de dezvoltare. Avem însă un portofoliu larg de produse şi servicii care, împreună cu valoarea creată de forţa noastră de vânzare, plasează Zoetis într-o poziţie unică în Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, în ceea ce priveşte relaţiile puternice cu clienţii. Diversitatea este punctul forte pe care îl oferim clienţilor noştri: În slujba animalelor. În slujba sănătăţii. În slujba dvs.”, a declarat Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Preşedinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

Despre Zoetis

Zoetis (zō-EH-tis) este o companie veterinară lider în domeniu, dedicată sprijinirii clienţilor şi a afacerilor acestora. Cu o istorie de peste 60 de ani ca fostă divizie a Pfizer, Zoetis descoperă, dezvoltă, fabrică şi comercializează vaccinuri şi medicamente dedicate atât animalelor de fermă cât şi animalelor de companie. Zoetis a generat venituri anuale de 4.2 milliarde $ în anul 2011 şi are peste 9500 de angajaţi, cu o prezenţă locală în aproximativ 70 de ţări, incluzând 29 de centre de producţie în 11 ţări. Produsele pe care le oferă vin în ajutorul medicilor veterinari, a producătorilor din industria animală şi a celor care cresc şi îngrijesc animale de fermă şi de companie din 120 de ţări.

Recomandările DVSSA-Sibiu pentru crescătorii de ovine
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Activitarea de reproducţie (monta şi obţinerea de miei prin fătări în campanii organizate) reprezintă o etapă prioritară în tehnologia de creştere a ovinelor care asigură venituri importante prin vânzarea de miei vii, carne de miel, precum şi creşterea efectivului, sau înlocuirea animalelor reformate sau moarte, se arată într-o...

Controlul și eliminarea IVEMP în creșterea porcilor
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 14 ianuarie 2015

Infecția cu virusul encefalomiocarditei porcului – IVEMP (Encefalomyocarditis virus – EMPV) este o boală infecțioasă virală întâlnită la porcine de toate vârstele, îndeosebi la grupele de tineret porcin, fiind evidențiată printr-o mortalitate ce variază între 10% și 100%. Produsă de un cardiovirus, boala afectează deseori...

ZOETIS-Viziunea de business în Europa, Africa și Orientul Mijlociu

Autor: miercuri, 27 martie, 2013

Obiectiv cheie:  sănătatea animalelor şi suportul acordat clienţilor săi

Paris, 26 martie 2013 : ZoetisTM, fosta divizie veterinară a trustului Pfizer, îşi anunţă viziunea pentru mediul de afaceri din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. Cu 60 de ani de experienţă în domeniul sănătăţii animalelor, compania pune la dispoziţia clienţilor regionali şi globali cele mai importante produse şi servicii precum şi cei mai pregătiţi oameni în domeniu.

“Suntem uniţi de o viziune comună şi zilnic ne concentrăm forţele spre oferirea unui suport real clienţilor care pot astfel răspunde pozitiv provocărilor pieţei. Le oferim medicamente şi vaccinuri de calitate, completate de produse de diagnosticare, teste genetice şi o gamă largă de servicii”, a declarat Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. “Fiind cea mai mare companie independentă din industrie, suntem dedicaţi exclusiv sănătăţii animalelor , un “ingredient” de bază în afacerea clienţilor noştri”, a adăugat Alejandro Bernal.

În viziunea lui Alejandro Bernal, dezvoltatea puternică şi stabilă a afacerii se concentrează pe 6 direcţii strategice:

-Crearea unei pârghii între prezenţa locală directă şi relaţiile puternice cu clienţii;

-Pătrunderea pe pieţele emergente;

-Continuarea dezvoltării de noi produse şi crearea valorii adăugate în managementul ciclului de viaţă, în vederea extinderii portofoliului de produse;

-Menţinerea poziţiei de partener preferat pentru accesul la noi produse şi tehnologii;

-Asigurarea permanentă de produse de calitate superioară;

-Extinderea afacerilor complementare pentru a deveni un partener de încredere mai complex.

 

Colaborarea strânsă cu clienţii şi cadrele universitate pentru a răspunde nevoilor legate de sănătatea animalelor

“Zoetis combină prezenţa locală cu relaţiile stabile cu clienţii din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu unde are 2600 de angajaţi, birouri în 17 ţări (unde se vorbesc 20 de limbi diferite) şi îşi desfăşoară activitatea în mai mult de 60 de ţări”, adaugă Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

Prezenţa Zoetis este susţinută de site-urile de producţie, cercetare şi dezvoltare: Zoetis are patru fabrici în Europa: Catania (Italia), Louvain-la-Neuve (Belgia), Medolla (Italia), Olot (Spania) şi trei centre de cercetare-dezvoltare: Louvain-la-Neuve, Olot şi Zaventem (Belgia).

“Prezenţa noastră locală, susţinută de resursele şi accesul la nivel global, ne permit să răspundem nevoilor specifice ale clienţilor.” declară Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Președinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

În plus faţă de cooperarea puternică pe care o are cu clienţii, Zoetis colaborează cu universităţi şi institute de cercetare pentru a contribui la dezvoltarea sectorului care se ocupă cu sănătatea animalelor şi pentru a-i ajuta pe crescătorii de animale. Un exempu în acest sens este parteneriatul cu Universitatea din Stirling, unul dintre cele mai importante institute de cercetare, cu sediul în Scoţia.

“Universitatea câştigă mult ca rezultat al colaborării cu organizaţii din industrie pe proiecte de cercetare şi se concentrează pe acelea cu un impact mai mare, cu aplicabilitate reală, cercetarea pură fiind plasată într-un plan secundar”, declară Prof. Randolph Richards, Universitatea din Stirling.  “În cazul nostru, Zoetis ne-a asigurat resursele pe care nu le-am fi putut procura altfel, cu posibilitatea finanţării cu ajutorul Consiliului de Strategie a Tehnologiei (Technology Strategy Board) din Marea Britanie”, a adăugat acesta.

Diversitatea ca punct forte

Astfel de parteneriate de cercetare permit companiei Zoetis să răspundă provocărilor din industrie.  “Suntem o companie cu prezenţă în multiple pieţe, cu o cerere puternică pentru proteine (şi producţie) şi o evoluţie considerabilă în ţările în curs de dezvoltare. Avem însă un portofoliu larg de produse şi servicii care, împreună cu valoarea creată de forţa noastră de vânzare, plasează Zoetis într-o poziţie unică în Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, în ceea ce priveşte relaţiile puternice cu clienţii. Diversitatea este punctul forte pe care îl oferim clienţilor noştri: În slujba animalelor. În slujba sănătăţii. În slujba dvs.”, a declarat Alejandro Bernal, Vicepreşedinte Executiv Zoetis şi Preşedinte Regional pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

Despre Zoetis

Zoetis (zō-EH-tis) este o companie veterinară lider în domeniu, dedicată sprijinirii clienţilor şi a afacerilor acestora. Cu o istorie de peste 60 de ani ca fostă divizie a Pfizer, Zoetis descoperă, dezvoltă, fabrică şi comercializează vaccinuri şi medicamente dedicate atât animalelor de fermă cât şi animalelor de companie. Zoetis a generat venituri anuale de 4.2 milliarde $ în anul 2011 şi are peste 9500 de angajaţi, cu o prezenţă locală în aproximativ 70 de ţări, incluzând 29 de centre de producţie în 11 ţări. Produsele pe care le oferă vin în ajutorul medicilor veterinari, a producătorilor din industria animală şi a celor care cresc şi îngrijesc animale de fermă şi de companie din 120 de ţări.

Comisia Europeană trebuie să își dea acordul pentru noul PNDR
Autor: Meat MIlk  /   joi, 22 ianuarie 2015

Comisia Europeană trebuie să își dea acordul pentru noul PNDR. Ca urmare, Programul Naţional de Dezvoltare Rurală PNDR 2014-2020 ar putea fi demarat în luna martie 2015, doar în cazul în care, în perioada imediat următoare, Comisia Europeană va comunica acordul de principiu în baza unei adrese oficiale transmise de Ministerul...

România- locul 19 în privința prețului cărnii de tăuraș
Autor: Meat MIlk  /   luni, 19 ianuarie 2015

Conform Comisiei Europene, care citează surse Eurostat, România se clasează pe locul 19 în privința prețului cărnii de tăuraş şi de vită în carcasă. Carnea de tăuraş se vindea în medie cu 270 euro/100 kilograme iar cea de vacă la 204 euro/100 kilograme. “Preţurile s-au dus în jos şi la carne şi la lapte din cauza embargoului...

CE solicită opiniile fermierilor pentru vânzarea în comun a produselor agricole
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Comisia Europeană (CE) a demarat, în 15 ianuarie 2015, consultările pe tema proiectului privind vânzarea în comun de produse agricole, invitând părţile interesate să îşi prezinte observaţiile cu privire la noul proiect privind aplicarea normelor antitrust ale UE în sectorul agricol, informează un comunicat de presă al CE. Cele mai...

Recomandările DVSSA-Sibiu pentru crescătorii de ovine
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Activitarea de reproducţie (monta şi obţinerea de miei prin fătări în campanii organizate) reprezintă o etapă prioritară în tehnologia de creştere a ovinelor care asigură venituri importante prin vânzarea de miei vii, carne de miel, precum şi creşterea efectivului, sau înlocuirea animalelor reformate sau moarte, se arată într-o...

Controlul și eliminarea IVEMP în creșterea porcilor
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 14 ianuarie 2015

Infecția cu virusul encefalomiocarditei porcului – IVEMP (Encefalomyocarditis virus – EMPV) este o boală infecțioasă virală întâlnită la porcine de toate vârstele, îndeosebi la grupele de tineret porcin, fiind evidențiată printr-o mortalitate ce variază între 10% și 100%. Produsă de un cardiovirus, boala afectează deseori...