Studiu Cargill: Consumatorii asociază bunăstarea animalelor cu siguranța alimentară

Studiu Cargill: Consumatorii asociază bunăstarea animalelor cu siguranța alimentară

Cercetările efectuate de Cargill în cadrul studiului „Feed 4 Thought” au constatat că 94% dintre consumatorii europeni cred că proteina este crescută și manipulată cu măsuri adecvate de siguranță alimentară.

 

Un total de 1.000 de participanți din întreaga Uniune Europeană au fost chestionați în aprilie, pentru a examina încrederea consumatorilor în proteine, ca parte a sezonului de grill anticipat.

 

Studiul „Feed 4 Thought” a constatat că 94% dintre cei 1.000 de respondenți sunt încrezători că produsele pentru grătar pe care le-au cumpărat erau sigure pentru consum, în timp ce 87% conștientizează că o dietă corectă a animalului are impact asupra siguranței alimentare.

 

Cargill a declarat ca cercetarea face parte dintr-o temă mai largă, care are menirea de a invata cum pot avea sănătatea și bunăstarea animalelor, un impact pozitiv asupra sigurantei alimentare.

 

„Intrăm în sezonul în care consumatorii se întorc la grătar pentru a-și pregăti mesele, iar siguranța alimentelor este de prioritară”, a spus Chuck Warta, președintele Cargill Premix și Nutrition. „Este clar că toți consumatorii se interesează de locul de proveniență al alimentelor și de modul în care sunt crescute animalele și sunt tot mai conștienți de faptul că siguranța începe de fapt în fermă, cu ceea ce se găsește într-o dietă a animalului”.

 

Alte rezultate ale sondajului arată că produsul preferat de europeni pentru grătar este carnea de porc  (42%), în timp ce hamburgerii, cotletul de pui și carnea de vită au procente de 25%, 18% și, respectiv, 12%.

 

Referitor la rezultatele studiului publicat de Global Meat, Cargill a adăugat că are sute de profesioniști în domeniul siguranței alimentelor din întreaga industrie a proteinelor din Uniunea Europeană, care lucrează din greu, în fiecare zi, pentru a pune în aplicare măsurile de siguranță alimentară

 

„Este important să continuăm să construim încrederea consumatorilor în ceea ce privește sănătatea, siguranța și durabilitatea cărnii pe care o consumă”, a declarat președintele Cargill Protein, Brian Sikes. „Îi încurajăm pe consumatori să promoveze siguranța alimentelor, urmărind practici sigure de gătit, pe măsură ce se declanșează sezonul de grătar”.

Nora Marin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *