Tehnologii

413

Circana: Vânzările de brânză de vaci sunt în creștere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Piața produselor lactate a crescut ușor în unități datorită creșterii brânzeturilor de vaci, deoarece delicatesele s-au diminuat ușor ușor în unități și dolari de la o lună la alta, dar au avut câștiguri din produse preparate, cum ar fi pizza, a declarat Anne-Marie Roerink, președintele 210 Analytics, în timpul unui International Dairy Webinar al Asociației Deli Bakery, citat de DairyReporter.

„Achizițiile s-au petrecut mult mai departe de vacanță. A avut de-a face cu multe dintre epuizarea stocurilor cu care ne-am confruntat în '21 și '22, ceea ce a împins o parte din articole mai importante pentru aceste tipuri de sărbători până în săptămânile anterioare. Ceea ce am văzut în ’23, multe dintre achiziții au loc acum din nou în săptămâna sărbătorii.”

În acest an, prețurile ouălor au condus la creșterea dolarului în categoria produselor lactate pentru anul, iar cumpărăturile de Ziua Recunoștinței au propulsat unitățile ușor mai mari în noiembrie, a spus Roerink.

Vânzările de lactate au totalizat 72,4 miliarde de dolari, în creștere cu 5,3% în dolari și în scădere cu 1,4% în unități, potrivit datelor Circana MULO pentru cele 52 de săptămâni încheiate pe 26 noiembrie 2023. În noiembrie, vânzările de lactate au ajuns la 6 miliarde de dolari, în scădere cu 5,1% în dolari. și în creștere cu 0,1% în unități, pe măsură ce prețurile ouălor au început să se stabilizeze.

„Lactatele este cea categoria în care am avut atâta inflație de ouă și încă afectează cu adevărat aspectul de 52 de săptămâni. De aceea, aceste prețuri sunt încă mari.

Dar dacă te uiți doar la noiembrie sau la al treilea trimestru, de exemplu, atunci când prețurile la ouă au început să se stabilizeze și deflația din categorie determină o mare parte din performanța dolarului în acest moment pentru produsele lactate cu ouă. unul dintre acei mari, mari vânzători.”

Deserturile lactate în impas

Deserturile, brânzeturile alternative la lactate și brânza procesată au înregistrat cea mai mare scădere a unităților, scăzând cu 10,5%, 7,8% și, respectiv, 3,6%, pentru cele 52 de săptămâni încheiate pe 26 noiembrie 2023. În mod similar, în noiembrie, deserturile și alternativele lactatelor brânzeturile au fost printre cele mai puternice scăderi (9,5%, respectiv 8,6%), în timp ce gustările cu brânză au scăzut cu 10,8%.

În ceea ce privește creșterea, brânza naturală, toppingurile și brânza de vaci au înregistrat o creștere a unităților, crescând cu 1%, 2,1% și, respectiv, 7,7%, pentru cele 52 de săptămâni încheiate la 26 noiembrie 2023. În noiembrie, creșterea unității de brânză de vaci a accelerat cu 14%, unitățile de toppinguri au crescut cu 4,9%, iaurturile cu 2% și brânza naturală cu 0,7%.

Brânza de vaci „a urcat pe rând”, iar comercianții cu amănuntul care doresc să valorifice mișcarea pot folosi promoții și alte activități pentru a prezenta consumatorilor produsul, a remarcat Roerink.

Mâncărurile hibride propulsează partea de delicatese

În departamentul de delicatese, articolele pregătite depășesc restul segmentului, deoarece categoria generală înregistrează o oarecare moale în noiembrie.

Vânzările departamentelor de delicatese s-au ridicat la 46,1 miliarde de dolari, în creștere în dolari cu 4% și în scădere în unități cu 1,4% pentru cele 52 de săptămâni încheiate pe 26 noiembrie 2023, conform datelor Circana. În noiembrie, vânzările de delicatese s-au ridicat la 3,5 miliarde de dolari, înregistrând o scădere de 0,5% în dolari și o scădere cu 0,8% a unităților pe lună.

Carnea de delicatese, care includea opțiuni de tip grab-and-go, pre-feliere și servicii, s-a vândut cu 8,3 miliarde de dolari, în creștere cu 0,4% în dolari și în scădere cu 5,6% în lbs. În noiembrie, carnea de delicatese a înregistrat scăderi mai abrupte, vânzările s-au ridicat la 599 de milioane de dolari, în scădere cu 4,1% în dolari.

În mod similar, articolele de divertisment de delicatese au fost moale în ultimele luni. În noiembrie, deli entertaining a vândut 386 de milioane de dolari, în scădere cu 1,7% în dolari și cu 2,2% în unități.

Pierderea a fost în toate categoriile de divertisment de delicatese, inclusiv sosuri și sosuri, tăvi, tartine, murături/relish și mese de sărbători. Printre cele mai abrupte scăderi de unități, mesele de sărbători s-au redus cu 31,2%, spread-urile cu 3% și tăvile cu 2,1%, deși tăvile au reușit o creștere de 5,4% în dolari.

În ciuda scăderilor generale ale deli, preparatele de delicatese au reușit să crească atât în dolari, cât și în unități. Vânzările de preparate delicate se ridică la 24,9 miliarde de dolari, în creștere cu 5,9% în dolari și cu 0,6% în unități, pentru cele 52 de săptămâni, care se încheie pe 26 noiembrie 2023. Pentru noiembrie, vânzările de produse delicate au fost de 1,9 miliarde de dolari, în creștere cu 0,9% în dolari, și 0,5% în unități.

Segmentul de pizza crește, crește…

Unitățile de pizza au crescut cu 10,1%, mesele preparate cu 2,9%, garniturile cu 2,6% și antreurile cu 1,7, pentru cele 52 de săptămâni încheiate pe 26 noiembrie 2023, conform datelor Circana MULO. Pentru noiembrie, mesele preparate au crescut cu 6,2% în unități, pizza cu 3,2%, garniturile cu 3,2%, iar antreurile cu 1,5%.

„De ani de zile, magazinele alimentare s-au chinuit să obțină ca acele articole pregătite de delicatese să fie într-adevăr un înlocuitor pentru mesele de la restaurant, ceea ce pare să se întâmple în sfârșit.

Cred că sortimentul ajunge la punctul în care consumatorii încep să se gândească la el ca un înlocuitor de restaurant și, cu siguranță, prevalența meselor hibride în care gătesc ei înșiși unele articole și apoi introduc unele articole care sunt fie calde și consumate sau gata de mâncare din delicatesă, care pare să fie locul în care o mare parte din pregătirea mesei crește.”

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2